niedziela, 18 marca 2012

Tak to się zaczyna....

  Witam na moim świeżutkim czyściutkim blogu. Blog będzie głównie poświęcony mojej biżuterii.
Biżuterii, która jest moją pasją już chyba o dzieciństwa. Pamiętam jak schowana przed Mamą w pokoju majstrowałam przy jej naszyjnikach i kolczykach. Oj niewiele z nich później zostawało. Z upływem czasu moja miłość do świecidełek i ozdób nie malała, a wręcz rosła. To moje dziecinne hobby przerodziło się w miłość na całe życie.

  W czasie mojej hobbystycznej podróży wiele się nauczyłam, próbowałam też wielu różnych materiałów i technik. Ostatnio moją całą uwagę pochłania praca z metalami, głównie z miedzią. Można z niej wyczarować przedmioty, które dzięki właściwościom tego pięknego metalu posiadają własną duszę. A odpowiednio potraktowane patyną nabierają "wiekowego" charakteru.
 
  W moich pracach stosuję głównie technikę wire - wrapping oraz chainmail. Staram się ciągle dokształcać i doskonalić w tym kierunku.
 
  Zapraszam więc do oglądania moich prac. Zachęcam też do krytyki :) tej konstruktywnej oczywiście:)

Prace z ostatnich  kilku dni :

Naszyjnik "W gaju"


Naszyjnik "Elven leaf"


Naszyjnik "Mexico music"
Zajął mi prawie cały dzień!

Kolczyki " Gwieździsta noc"
Kolczyki "Enigma"


 Naszyjnik "Ametystowa wiosna"



Wszystkie powyższe prace znajdują się w Wylęgarni. Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Nie mozna krytykować tego co jest doskonałością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...