czwartek, 19 kwietnia 2012

Nowe sprzęty.

Nareszcie doszła ostatnio zamówiona paczka. A w niej moje wyczekiwane i upragnione nowe kowadełko jubilerskie oraz młotek. Nie wiem dlaczego tak długo zwlekałam z zakupem nowego sprzętu.
Muszę jeszcze tylko przyzwyczaić rękę do wagi młotka, wcześniejsze były cięższe.
Dorobiłam się także starej prawie antycznej suwmiarki :) Kocham stare przedmioty, więc ten prezent mnie bardzo ucieszył.

Spod nowego młotka powstało już sporo przedmiotów.
Niektóre mają już właścicielki:)

Oto one:










Wisior z donatem agatu  pomimo swojej prostoty sprawił mi dość dużo problemów, kamień jest ogromny ma aż 5 cm średnicy. Więc oplot musiał dodać mu trochę " lekkości ".














5 komentarzy:

  1. biżuteria jest przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, misternie wykonana biżuteria. Zawsze chciałam tworzyć w technice wire wrapping, ale wciąż brak mi cierpliwości :-) podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria to jedyna sfera mojego życia, w której nie brak mi cierpliwości. W innych już gorzej::

    OdpowiedzUsuń
  4. Stukaj pukaj ile możesz...
    Bo cudeńka tworzysz...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...