niedziela, 27 maja 2012

Dziś koralowo

Już prawie kończy się weekend a ja dopiero teraz spokojnie usiadłam. Od piątku jeździmy z M. po rodzinie  i odwiedzamy:) Ten czas chociaż spędzony na bieganiu jest jednak dla nas najbardziej cenny.
Jeśli chodzi o moją biżuterię nie miałam ( jak zwykle ) zbyt dużo czasu dla moich projektów, ale niedługo to się zmieni i będę już na cały "etat" działać moim młoteczkiem. 
Nareszcie przyszły zamówione ostatnio kamienie, najbardziej ucieszył mnie koral czerwony, kształt jabłuszka, trochę " nadgryzionego" w końcu to robaczywka :) Jabłuszko jest dość pokaźnych rozmiarów i idealnie wpasowało się w pomysł naszyjnika. Naszyjnik składa się z dwóch części. Jedna to element pleciony asymetryczny, druga to właśnie owo jabłuszko otoczone girlandą łańcuszków i ręcznie plecionym listkiem.
Naszyjnik zawiesiłam na łańcuszku rolo także miedzianym. Całość poddałam działaniu patyny co wydobyło głębię zamkniętą w splotach. 

Oto koralowy naszyjnik:








Naszyjnik dostępny jest w galerii Trendsetterka 

Reszta kamieni czeka swojego czasu. Jak to mówią muszą nabrać mocy urzędowej:)
Miłego wieczoru życzę :)

1 komentarz:

  1. Ale naplątałaś! ;) Naszyjnik cudny, kojarzy mi się z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...