niedziela, 6 maja 2012

Niedzielne popołudnie

Koniec długiego weekendu. Niestety nie był taki jak planowałam, cóż jak to mawiała moja Mama "człowiek myśli Pan Bóg kreśli". Powstało kilka nowości niewiele w sumie. Dwa komplety , proste kolczyki i naszyjnik.


Bardzo milo pracowało mi się przy naszyjniku i kolczykach  z lawą wulkaniczną w kolorze miętowym. Listki powstały już jakiś czas temu, ale musiały nabrać "mocy urzędowej" :)
Oczywiście całość w miedzi patynowanej. Zakochałam się w miedzi, daje ona tyle możliwości. Podobno jest nawet lecznicza. Kiedyś coś na ten temat napiszę. Oto komplecik.











Następnie powstał komplecik ze szkłem weneckim. Oj długo to szkło czekało na swoją kolej. Nie mogłam się zdecydować co z nich zrobić, aż w końcu wpadł mi do głowy ten oto komplecik.






Powstały także małe kolczyki, troche eleganckie trochę tajemnicze:)




No i na końcu uroczy zielony naszyjnik. Składa się z wisiorka bogato zdobionego, z kryształkami szklanymi oraz miedzianego łańcuszka.Wisior kształtem przypomina serce, nie to walentynkowe raczej anatomiczne:) Kolory przypominają mi wiosnę, która już chyba na dobre zagościła u nas ( czy może to już lato? z tą pogodą nigdy nic nie wiadomo;) )





To by było na tyle.
Moje rude kocię przytuliło się do mnie i mnie już chyba nie puści przez kolejną godzinę.
Cóż miziania czas:)
Pozdrawiam i życzę miłego wiosenno - letniego wieczoru.



2 komentarze:

  1. Piękna biżuteria, bardzo w moim stylu :) Dziękuję za udział w naszym Candy, pozdrów Kocię, a ja idę oglądać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz:) Cieszę się, że moja biżuteria podoba się. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...