poniedziałek, 7 maja 2012

Zachwyciła mnie przyroda... znowu:)

Ostatnio byłam odwiedzić mojego Ojca. No i udało się strzelić kilka fajnych ( przynajmniej mnie tak się wydaje :)) zdjęć. Kocham kwiaty i odkąd sięgam pamięcią tak było, nie lubię ich jednak zrywać. Wolę zdecydowanie kwiat obejrzeć, powąchać i strzelić fotkę. W ten sposób mogę się nimi cieszyć zawsze.
Szkoda mi kwiatów ciętych, umierają tak szybko ( w wazonie także preferuję sztuczności :) )

Oto moje "wieczne kwiaty"










Najciekawszą rzeczą jest to, że co roku robię zdjęcia tych samych kwiatów ( oczywiście chodzi tu o gatunki) z roku na rok zdjęć przybywa, a nie mam czasu się nimi zająć. Jednak lubię powspominać wiosnę w długie zimowe wieczory, wtedy najczęściej wracam do moich "wiecznych kwiatów".

Miłej nocy życzę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...