poniedziałek, 9 lipca 2012

Kwiatowo mi

   Kwiatowa muza mnie nie opuszcza  i to bardzo dobrze:)
Przeglądałam ostatnio moje stare projekty i niektóre postanowiłam nieco odświeżyć. W ten sposób powstała seria kwiatowa. Wcześnie robiłam je w posrebrzanym drucie bądź w srebrze, teraz powstała wersja w miedzi. Uważam, że miedź wspaniale do tego się nadaje.

   Wyszło mi kilka par kolczyków. Dwie pary ze szklanymi kaboszonami , jedna z kryształkami Swarovski i jedna z niebieskimi kamykami ( nie pamiętam ich nazwy i nie mogę się doszukać nigdzie, kupiłam je lata temu).
    Powstał też naszyjnik z kwiatem i lawą wulkaniczna w kolorze niebieskim. Można go nosić nie tylko jako naszyjnik ale i jako pasek. Ma długość ok.95 cm.

Wszystkie wyroby są już dostępne w galerii TRENDSETTERKA

Oto fotki. 







Miłego dnia życzę. I zapraszam do zostawienia śladu po sobie:)


3 komentarze:

  1. Oryginalna jest Twoja biżuteria! Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne :)
    Cięzko by mi było wybrać które warto kupić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...