niedziela, 23 września 2012

Bukiet dla faceta...

Zbliżały się urodziny mojego wujka. Zapalony wędkarz z niego i wielbiciel statków. Jak zwykle z prezentem był lekki problem co tu kupić? Wybór padł na kamizelkę wędkarską z chyba 1000 kieszeni:)
Do prezentu postanowiłam zrobić bukiet dla "faceta" :) Wpadłam na pomysł i zabrałam się do roboty. Moja pierwsza wiklina z papieru nie była może zbyt równa, ale osobiście jestem zadowolona.
Tak powstała łódka z żagielkiem, zamiast dziobu 200 ml flaszeczka. Całości dopełniają róże z bibułki oraz czekoladowe cukierki. 
Solenizant był zachwycony. 
A Wam jak się podoba?




Miłej nocy życzę i zapraszam do pozostawienia po sobie śladu.

5 komentarzy:

  1. Bardzo interesujący prezencik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet prezentuje się super, nic dziwnego, że solenizant był zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam bizuterię, w moim ukochanym Rokoko, panowie nosili ją obficie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto by się nie cieszył z takiego wspaniałego prezentu...
    Jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...