wtorek, 1 stycznia 2013

WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU

Witam ponownie w tym 2013

Jaki będzie ten rok?
Nasuwa mi się na myśl wiele pobożnych życzeń, których spełnienia każdy z nas by chciał. Jednak czy naprawdę chcielibyśmy żyć jak w bajce, w bajce w której spełnia się każde najmniejsze marzenie?
Sądzę iż takie życie cukierkowe i idealne przejadłoby się w końcu. Myślę, iż potrzebujemy wyzwań, trochę walki o nasze marzenia , trochę pracy, a co za tym idzie siły, wytrwałości i trochę szczęścia by  udało się osiągnąć zamierzony cel.


Zatem tego wszystkim życzę, siły i wytrwałości oraz odrobiny szczęści bo ten rok był pełen magii i niespodzianek.

A na dobry początek nowego roku kilka prac z ostatnich dni starego :)



















Milej nocy życzę :)

4 komentarze:

  1. Zdrówko będzie to reszta sama się ułoży :)
    Nie lubię postanowień noworocznych :)
    Skąd ta tradycja??
    Lepiej nic sobie nie obiecywać tylko działać szybciej,wolniej,ale aby do przodu :)
    Pozdrawiam cieplutko:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zdrowie najważniejsze:)
      Też nie przepadam za postanowieniami, nigdy nic mi nie wyszło. Gdy rzucałam palenie robiłam to co roku od 1 stycznia i nic same nerwy. A tu proszę pewnego dnia z mężem razem rzuciliśmy i to bez żadnych postanowień w środku roku:) Nadal nie palimy:)

      Usuń
    2. Gratuluję wytrwałości w nie paleniu :)
      Ja nigdy się nie nauczyłam tego robić :P
      Poza tym Nowy Rok,a życie jednak toczy się dalej bez względu na datę w kalendarzu :)To my zmieniamy w życiu swój los,a nie data :)

      Usuń
    3. Ach dziękuję, jeśli chodzi o palenie to z rzucenia jestem najbardziej dumna, jak dotąd:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...