niedziela, 13 stycznia 2013

Wyróżnienie i pawi naszyjnik

Nareszcie znalazłam chwilę by zająć się blogiem. Tyły mam ogromniaste i zamierzam się od teraz nimi zająć:) Trzymajcie kciuki by się udało;)
Dość dużo się dzieje teraz pomimo pozornego spokoju jaki wkradł się w moje życie.  Po świątecznej gorączce zamówieniowej przyszedł czas lekkiej stagnacji. Ale nie oznacza to że nic nie robię:) Postaram się częściej publikować  aby nie robić hurtowych postów, bo jak to wiadomo nadmiar informacji w jednej notce przytłacza :)

Strasznie się cieszę bo otrzymałam od Magia Mozaiki wyróżnienie za które bardzo dziękuję:)



Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Zaczynamy :)

Dziewczyny zadały mi 11 pytań, a więc do roboty:

1. Twoja ulubiona zabawa w dzieciństwie?
Wożenie kota w wózku dla lalek, ale nie nie był ubrany w śpiochy;)
2. Na słodko czy na słono?
Słodyczy nigdy nie jest mi dość.
3. Czego nigdy byś na siebie nie założyła?
Szortów, jakoś nie...
4. Kamień papier czy nożyce? 

Papier? Wygrałam?;)
5. Twoje największe marzenie?

Własnie w nim trwam.
6. Co w sobie lubisz?

Siebie
7. Na co nie możesz patrzeć?

Gdy ktoś krzywdzi zwierzęta!
8. Czujesz miętę?

Oczywiście z pomarańczą :D
9. Czarno-biało czy w kolorze?

Biało czerwone bo to takie retro.
10. Daleko jeszcze?

Oby jak najdalej.
11. I dlaczego?

A dlaczego by nie?:)


Ok poszło szybko tak myślę zatem teraz moja kolej:)

Zapraszam :

Monama
Dudzia. Papierowa Wiklina i Szycie
Dłubaninki
Diana
Mags
Krófka
Magiczne szydełko


do odpowiedzi na te oto pytania:

1. Ulubione miejsce w dzieciństwie?
2. Gotować czy jeść?
3. Jaką zasadą najczęściej kierujesz się w życiu?
4. Co lub kto motywuje Cię do działania?
5. Wymarzone zajęcie?
6. Góry czy morze?
7. Jaką książkę lub film polecasz?
8. Ulubione miejsce w zimowe wieczory?
9. Kawa czy herbata?
10. O której zwykle rano wstajesz?
11. Choinka sztuczna czy prawdziwa?


oraz zachęcam do odpowiedzi w komentarzach.



Pawi naszyjnik:

Naszyjnik ten powstał z miedzi jubilerskiej. Wisior zawiesiłam na grubym sznurku jubilerskim imitującym skórzany rzemień. Zapięcie ręcznie robione. Wisior ozdobiłam szklanymi fasetowanymi kryształkami. Patynowany i polerowany. 












Miłej niedzieli życzę.

18 komentarzy:

  1. Wow cudownie tu u Ciebie, niesamowite rzeczy tworzysz, podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Paw w 100% aż błyszczy taki dumny jest ze swojego ogona :)
    Dziękuję za wyróżnienie :):):)
    Szalenie mi miło,ale ja się nie znam na takich rzeczach,a po raz kolejny je otrzymuje...
    Przyszedł czas aby podać dalej pałeczkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie! Przepiękne dzieła tworzysz z miedzi :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy naszyjnik, bardzo oryginalny. Nowoczesny i kobiecy. Bardzo mi się podoba. W ogóle piękne prace tworzysz:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia,przepiękna biżuterię tworzysz.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie piękne rzeczy robisz z tej miedzi :) Świetny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja bizuteria jest przepiękna, pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. spóźniona dziękuję za wyróżnienie, jestem miło zaskoczona :D
    pozdrofionka eM

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za to wyróżnienie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...