wtorek, 15 stycznia 2013

Wyzwanie Podróze: Francja

Postanowiłam podjąć wyzwanie Kreatywnego Kufra





Pierwsza moja myśl jeśli chodzi o ten piękny kraj biegnie do jego stolicy Paryża.
Paryż to jak wiadomo miasto miłości, a gdzie jak nie pod wieżą Eiffla przeżyć swój pierwszy pocałunek.
 Może brzmi to banalnie, ale cóż każdy ma swoje własne wizje i fantazje:)
Tak więc powstał ten oto miedziany naszyjnik z serduszkiem agatu mszystego.
Ręcznie pleciony w technice wire - wrapping wisior  zawiesiłam na długim miedzianym łańcuszku. Całość spatynowałam i wypolerowałam.

Oto on:





Już od jakiegoś czasu chodził za mną taki naszyjnik, jednak jakoś zawsze odkładałam wykonanie go. Teraz dzięki wyzwaniu zmobilizowałam się.
Trzymajcie kciuki:) proszę:)

13 komentarzy:

  1. wyszedł genialnie! powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również trzymam kciuki. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tu nie marzyć o Paryżu...
    Wisior idealny i taki właśnie powinni sprzedawać w galeriach Paryskich...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękny :) gratuluje pomysłu i wykonania

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginalny, nie mogło wieży zabraknąć w wyzwaniu Francja

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest niesamowicie niezwykły :) Super.
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy robisz ! :) Podziwiam tych co "wrapują". Mi brak cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny, gratuluje, choc trzymalam kciuki za pierwsze miejsce, bo pomysl, interpretacja i wykonanie po prostu swietne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...