czwartek, 21 lutego 2013

Nature - naszyjnik z jadeitem.

Ostatnio brakuje mi czasu, dlatego rzadko pisałam.
Przez ten czas powstało kilka nowych prac, które postaram się zaprezentować w najbliższych dniach.
Mam też problemy z internetem, mam nadzieję, że panowie od kabelków uporają się z tym szybko. Na razie przeprowadzają testy. Troszkę mnie to śmieszy bo założenie internetu trwało jakieś 20 minut ( z wierceniem) a sprawdzenie kabla zajmuje im już 8 dzień!!!
Cóż jestem cierpliwa, ale jak długo:P 
No, ale dość narzekania.

Naszyjnik Nature stworzyłam w formie dużego wisiora zawieszonego na podwójnym sztucznym rzemyku.
Główną ozdobę wisior stanowi piękny jadeit, który otoczyłam splotami i wyplatanymi listkami.
całość spatynowana i wypolerowana.








3 komentarze:

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...