niedziela, 31 marca 2013

Wesołych Świąt i wiosenne broszki

Dziś witam świątecznie. Oj dawno mnie już nie było. Niestety nie było to ode mnie zależne.
Ale wróciłam  i będę teraz częściej :)


Choć pogoda za oknem nie wskazuje na wiosnę u mnie w pracowni wiosna już rozkwitła pełnią barw.
Z tej okazji powstało kilka broszek z wiosennym motywem. Broszki idealne do szali bądź swetrów.
















Z okazji Świąt pragnę życzyć Wam kochani spokoju, miłości i słodkiego lenistwa w rodzinnym gronie.

Dziękuję za odwiedziny i Wasze miłe słowa, które sprawiają, że robi mi się leciutko na serduszku :)


6 komentarzy:

  1. Czarodziejka trzyma w dłoniach drut i koraliki
    A w jej oczach błyszczą małe ogniki
    W swej biżuterii wiosnę odtworzyła
    Bo na polach nadal trzyma zima...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne - najbardziej podoba mi się ta niebieska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Lucynko! Piękną biżuterie tworzysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace - niebanalne i oryginalne, dla indywidualistów.Gratuluję talentu i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wyróżnić Twój blog w kategorii "Liebster Blog". Szczegóły u mnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. It's enormous that you are getting thoughts from this article as well as from our discussion made at this time.

    Also visit my webpage - Авиабилеты благовещенск москва домодедово

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...