sobota, 20 kwietnia 2013

Wiosenna bransoletka i kilka kotów :)

Witam dziś wiosennie.
Skończyłam właśnie bransoletkę w  kolorach kojarzących się z wiosną.
Bransoletka ma kształt zbliżony do liścia, ozdobiłam ją mnóstwem szklanych kryształków, całość patynowana i polerowana.
Bransoletkę tą postanowiłam zgłosić do wyzwania Kreatywnego Kufra - Wyzwanie tematyczne : Pory roku: Wiosna.


A oto moja bransoletka :)










Drugą część mojego posta opanowały koty:)
A konkretniej bransoletkowe koty - koty bransoletki.








Miłego popołudnia życzę:) i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.

7 komentarzy:

  1. Bardzo liściasta i bardzo elfia ta Twoja bransoletka:) Pasowałaby jako rekwizyt w ekranizacji "Silmarillionu":)
    A kociaki - urocze. I te koraliki-obroże! Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne koty! A ta pierwsza bransoletka - taka kolorowa i wiosenna - jest prześliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaż ta pierwsza bransoletka jest piękna :) Napatrzeć się na to cudeńko nie mogę :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka wiosenna jest piękna - 100% wiosny. A koty obłędne, każda kociara powinna takiego mieć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...