poniedziałek, 7 października 2013

Czas na zmiany:)

Nadszedł długo oczekiwany przeze mnie czas zmian.
Pierwszą oznaką jest nowa nazwa:



Może nie jest zbyt nowoczesna czy wymyślna. Ale jest moja:)
Moje nazwisko zawsze było dla mnie powodem kompleksów ( niektórzy to mają problemy - prawda?) :)
A teraz jest nazwą mojej twórczości szeroko zrozumianej.

Teraz czas na kilka nowości.

Dziś będą to bransoletki:

Z agatem:





Ze szkłem:




 Długa ze szkłem i agatem trawionym:




 Elegancka ze szklanymi kryształkami:




Ze szklanymi kryształkami i szklanym kaboszonem:



Bransoletki do dziś są dostępne w Butiku Trendsetterka.com


Ostatnio pracowałam też nad jakością zdjęć. Dużo się nauczyłam, ale jeszcze długa droga przede mną.
Ciekawa jestem waszych opinii.

Pozdrawiam i miłego dnia życzę 
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...