sobota, 8 lutego 2014

Z kotem w pracowni:)

Zbliżają się Walentynki, znane wszystkim święto zakochanych.
W mojej pracowni kocie zakładki zaraziły się tą wszechobecną miłością, aż im się ogonki w serduszka poskręcały.


Każdy kociak ma swoje własne imię, ogonki mają różne kolory: czerwony, zielony, niebieski, fioletowy, różowy.
Jako, że 15 lutego obchodzimy Dzień Singla nie zabrakło też kociaków z czarnym ogonkowym serduszkiem :)

W robieniu zdjęć musiał mi oczywiście pomagać koci ekspert, Gacław. On po prostu uwielbia przesiadywać w namiocie bezcieniowym.



Jego pomoc przerodziła się w małą sesję - kocią sesję. Co sądzicie o moim małym modelu? Uroczy prawda?

Zakładki dostępne są w kilku galeriach. Linki znajdziecie w panelu obok:)
Gacław i ja zapraszamy serdecznie.

Cała ta zabawa z zakładkami samą mnie natchnęła by zacząć w końcu nadrabiać zaległości w lekturze.
Zabieram więc książki i Gacława na kanapę i idziemy czytać.







Miłego wieczoru życzę wszystkim :*

Pinterest

10 komentarzy:

  1. Kocuuurki <3 Niesamowite są te zakładki - a ja w dodatku uwielbiam koty więc dodatkowy plus :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam co zobaczę na twoim blogu ale to co zobaczyłam to prawdziwe cudo, w dodatku przejrzałam poprzednie posty, gdzie jest biżuteria coś pięknego nowoczesnego i niestandardowego! Jeśli pozwolisz chętnie cię zareklamują na moim blogu o życiu (http://life-by-paulette.blogspot.com - póki co przechodzi małe zmiany).
    Zakładki koty wręcz mnie urzekły! Uwielbiam koty, sama kiedyś miałam dwa persy, teraz mam mieszańca syjamsko-syberyjskiego i nie wyobrażam sobie domu bez kota ;) Hm... mam pytanie czy nie chciałabyś się za coś wymienić za taką zakładkę, oczywiście chodzi o coś ręcznie wykonanego jakiś przepiśnik czy coś jeśli ci się spodobało u mnie http:galeria-inspiracji.blogspot.com.
    Pozdrawiam i na pewno będę tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gacław jest przeuroczy :) a zakładki są szalenie zakręcone i zakochane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te kotki :) a Pan Gacław uroczy (mój kot też próbuje uświetnić sobą każdą sesję ) Wszystko tu u Ciebie jest przepiękne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejrzewam, że gdybym była kotem, też lubiłabym siedzieć w takim namiocie :D Głaski dla Gacława. A zakładki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gacław dziękuje za głaski :) a ja za miłe słówka:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...