niedziela, 23 marca 2014

Z zielenią...


U mnie w pracowni wiosna zawitała już na całego. Powoli robi się zielono na dworze, a ja złapałam się na tym że ten kolor ( nie ukrywam - mój ulubiony) zaczął w ostatnim czasie dominować w  moich pracach .

Kolor zielony wprowadza w nasze życie równowagę i pomaga regenerować siły witalne.
W starożytnym Egipcie malowano zielonym barwnikiem brwi. No cóż, w dzisiejszych czasach wydaje się to trochę ekscentryczne dlatego w zamian polecam biżuterię z zielenią w roli głównej.

Zapraszam do obejrzenia moich " zielonych" prac:)



Naszyjnik w secesyjnym stylu ze szkłem



 Wisior z piękną kulą zielonego turkusu


 Komplet kolczyki + naszyjnik z jadeitem




Zestaw trzech bransoletek ozdobionych zielonym jadeitem i szkłem

Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę:)
Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...