poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Zakupy i nowości.

Wczoraj wczesnym rankiem wyciągnęłam mojego M. z łóżeczka i pognałam do Tychów na giełdę kwiatową.
M. podziela moją miłość do kwiatów i przedmiotów z duszą, więc nie marudził ;)
Na giełdzie oprócz przepięknych roślin znaleźliśmy kilka przedmiotów w romantycznym stylu.
Zmęczeni długim chodzeniem wróciliśmy spłukani ;) ale za to z nowymi zdobyczami.
W tym miejscu zawsze ustalamy sobie budżet wydatków, po czym zawsze też go przekraczamy. To chyba magia miejsca :)

Oto kilka rzeczy, które wołały cieniutkim głosikiem "kup mnie! kup mnie" :)



Oczywiście rośliny też wołały do nas :)
Do M. szczególnie silnie przemówił klon japoński ( klon palmowy)


Dobra koniec chwalenia się zakupami. Pora na dwie nowości:

Naszyjnik z ceramicznym koralem


Bransoleta z agatem






Miłego wieczoru życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...