czwartek, 12 czerwca 2014

Eksperymenty :)

Jakiś czas temu zakupiłam znakowniki. Takie małe metalowe stempelki którymi za pomocą młotka bądź prasy wybija się znaki na blaszce metalowej.
Odstawiłam je w kąt i wczoraj dopiero sobie o nich przypomniałam.
Powstał naszyjnik z wisiorem. Wisior ma kształt serca. Ozdobiłam go kulą marmuru w rudym kolorze, licznymi splotami drutu i miedzianą ręcznie formowaną blaszką.
Miałam kilka problemów z cięciem blachy, nożyce do blachy nie chciały mnie słuchać :) w końcu się z nimi uporałam. I udało się :)
Całość prezentuje się następująco :)





Naszyjnik ma charakter lekko steampunkowy.
Bardzo podoba mi się ten rudy marmur. Ładnie współgra z miedzią.





Miłego dnia życzę :)

2 komentarze:

  1. Piękny naszyjnik
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten naszyjnik. Ciekawie kontrastowy. Piękne kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...