poniedziałek, 14 lipca 2014

Serduszkowe inspiracje


  Ostatnio bardzo lubię robić serduszka. Nie wiem co takiego zaklęte jest w tym kształcie co mnie najbardziej pociąga. Może to, że kojarzy się z życiem i miłością. Cóż faktem jest, że serduszka te poprawiają mi humor :) a praca nad nimi sprawia mi dużo przyjemności. Mimo, że to już oklepany kształt zawsze staram się odkryć go na nowo. 



  Poniżej naszyjnik z dużym wisiorem. Wisior ozdobiłam napisem, a całości dopełnia piękny agat trawiony i kontrastowy mały zielony marmur. Dostępny tutaj Klik:)







  Kolejna praca to broszka z jadeitami w czerwieni.
Pewna przemiła Pani postawiła przede mną nie lada zadanie. Miałam wykonać broszkę w kształcie serca. Łatwiej mi robić wisiory i broszka w tym kształcie była dla mnie nowością. Ale jak się okazało nie taki diabeł straszny :) 
Oto ona. Jak myślicie stanęłam na wysokości zadania? 





Miłej nocy życzę  :)

3 komentarze:

  1. Piękne serducha, również uwielbiam ten motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszko to bardzo wdzięczna forma dla wisiorka. Te Twoje są cudne, no a na widok tego z czerwonymi jadeitami rozpłynęłam się po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam się na tym , ale są te serducha śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...