wtorek, 19 sierpnia 2014

Komplecik z koralem

Jedno z moich ostatnich zamówień to komplecik z koralowcem.
Komplet składał się z kolczyków, naszyjnika z wisiorem i bransoletki.
Bardzo spodobało mi się połączenie miedzi patynowanej na antyczny kolor z pięknymi beczułkami korala czerwonego.
Koral pięknie wygląda sam a oprawa miedzi tylko dodała mu uroku.







Kolczyki wykonałam tak by każdy był troszkę inny, razem stanowią całość.
Bransoletka w uniwersalnym rozmiarze.

Klientka była zadowolona, więc ja także. Lubię te momenty gdy moja praca jest doceniana. Mam wtedy takie poczucie, że to co robię ma jakiś sens. Ale tak chyba ma każdy. Prawda?

Miłego wieczoru życzę :)

3 komentarze:

  1. Korale są piękne, ale bez odpowiedniej oprawy nie wywoływałyby zachwytu. Dzięki Tobie cieszą oko i wyglądają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet. Zachwycający projekt, kolory i wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...