czwartek, 11 września 2014

Komplet jesienny.

Wróciłam do pracy i już piszę o moich nowościach :)
Ostatnio mam masę pracy i stąd te zaniedbania w blogu. Postaram się poprawić :)

Jedno z niedawnych zamówień to piękny komplet w jesiennych barwach. 
Komplet składał się z naszyjnika bransolety i kolczyków. 
Powstał z miedzi i pięknych agatów w kolorze pomarańczowym.
Dodatkowo ozdobiłam go wycinanymi ręcznie z blachy i formowanymi listkami. Ależ się przy nich namęczyłam. Myślę, że jednak się opłaciło ;)








Po kilku dnach klientka zamówiła także do kompletu pasek :)
Przyznam się, że była to pierwsza moja praca tego typu. Robiłam już grzebyki, biżuterię, wieszaczki itp. ale paska jeszcze nigdy nie miałam okazji.
Było to wyzwanie. A oto efekty mojej pracy:





Miłego wieczoru życzę :)

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...