wtorek, 16 września 2014

Naszyjniki dwa :)

Staram się od jakiegoś czasu zgłębiać wiedzę jubilerską. Nie mam zamiaru robić biżuterii stricte jubilerskiej, chcę po prostu przenieść niektóre procedury i urozmaicić moje prace.
Myślę, że nadal szukam swojej drogi :) chcę się rozwijać i mam nadzieję, że widać to w mojej biżuterii.
Ostatnio nauczyłam się ( a właściwie nadal się uczę ) robić cargi jubilerskie, czyli takie jakby naczynka w których zamyka się kamienie :)
Oto moje pierwsze dwie prace z tego typu oprawą kamieni ( w obu przypadkach jest to szkło ).


 Naszyjnik nr jeden:





Naszyjnik nr dwa. Co jest śmieszne to drugi naszyjnik wyszedł mi gorzej, carga mi wyszła chyba zbyt duża i się lekko pofalowała. Cóż człowiek uczy się na błędach. A tym samym moja prywatna kolekcja się powiększyła :) Naszyjnik zostaje u mnie :)




Wracam do mojej nauki :)
Miłego popołudnia życzę.
Zapraszam też na  Facebooka, gdzie codziennie znajdziecie moje najnowsze prace.


2 komentarze:

  1. Twoja biżuteria z każdym nowym projektem jest coraz piękniejsza i bardziej zjawiskowa. Podziwiam to co robisz i bardzo mi się to podoba :) Dzisiejsza biżuteria wygląda ślicznie, jeszcze brakuje zdjęć na modelce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) postaram się o zdjęcia na modelce :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...