niedziela, 19 października 2014

Nadrabiam zaległości

Tak wiem wiem miałam pisać regularnie. Jednak jakoś na bloga zawsze brakuje mi czasu. Szybciutko nadrabiam dziś moje zaległości, a przynajmniej pokarzę Wam co powstało ostatnio w mojej pracowni.


Naszyjnik w beżu ze szkłem .






Szczypta orientu w naszyjniku z łańcuszkowym chwostem




Odrobina romantyzmu na co dzień w secesyjnym naszyjniku z balonem ;)







Elfia natura zamknięta w bransolecie z zielonym szkłem






Na koniec pokarzę Wam mój ostatni twór, pierścionek z karneolem w regulowanym uniwersalnym rozmiarze. Bardzo fajnie się go robiło oj coś czuję, że powstaną kolejne z tej serii ;)




Miłej nocy życzę :)



5 komentarzy:

  1. Za dużo, stanowczo za dużo wspaniałości w jednym wpisie. Trudno się skoncentrować , oglądając jeden wisior już chciałam popatrzeć na drugi. Stanowczo za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się na przyszłość rozbić na więcej postów ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Obłędne kolory kamieni, ten post jest aż przesycony cudnościami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna biżuteria co do milimetra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenia kamieni z metalem, zwłaszcza dwa ostatnie kształty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...